Διάσημες ατάκες του Woody Allen


Ατάκες που έχουν μείνει στην ιστορία. Ατάκες που αν ζούσε ο Φρόιντ θα τις ζήλευε. Ατάκες που θα θέλατε να σας είχε πει ο ψυχολόγος σας. Ατάκες του Γούντι Άλεν 











 - Για την ζωή...
«Η ζωή είναι ένα σεξουαλικά μεταδιδόμενο νόσημα, με ποσοστό θνησιμότητας 100%.»

- Για το παρελθόν και το παρόν...
«Δεν μπορείς να αλλάξεις το παρελθόν, αλλά μπορείς να καταστρέψεις το παρόν με το να στενοχωριέσαι για το μέλλον.»

- Για την αθανασία...
«Δεν θέλω να γίνω αθάνατος μέσα από τη δουλειά μου. Θέλω να γίνω κανονικός αθάνατος με το να μην πεθάνω.»

- Για την σεξουαλική ζωή...
«Μην υποτιμάτε τον αυνανισμό. Είναι σεξ με κάποιον που αγαπάς πολύ.»

- Για τα μελλοντικά σχέδια...
«Αν θέλεις να κάνεις το Θεό να γελάσει, πες του για τα σχέδιά σου.»

- Για τον γάμο...
«Στο σπίτι μου είμαι το αφεντικό, η γυναίκα μου απλά παίρνει τις αποφάσεις.»

- Για τον εαυτό μου...
«Πρέπει να γυρίσω γρήγορα πίσω, πριν πάρουν είδηση ότι δεν με έχουν ανάγκη.»

- Για την καλοσύνη...
«Υπάρχουν δύο ειδών άνθρωποι: οι καλοί και οι κακοί. Οι καλοί κοιμούνται καλύτερα τις νύχτες, αλλά οι κακοί φαίνεται ότι περνούν καλύτερα ξύπνιοι.»

- Για τι μετανιώνεις...
«Το μόνο πράγμα που μετανιώνω στη ζωή μου είναι που δεν είμαι κάποιος άλλος.»

- Για τον θεό...
"Για σένα είμαι άθεος, για το Θεό είμαι η αντιπολίτευση"

-Για τις στατιστικές...
"Το 94.5% όλων των στατιστικών ερευνών είναι φτιαχτές"

- Για τον εγκέφαλο...
"Ο εγκέφαλός μου είναι το δεύτερο πιο αγαπημένο μου όργανο"

-Για την επιτυχία... 
"Το 80% της επιτυχίας είναι να κάνεις φιγούρα" 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου